Bestellung unter:

0211 30 20 56 14

oder:

sales@3dpowerstore.de


News

Zbrush 2021.7.1 ist erschienen!

15. September 2021 16:43

 

weiterlesen... 


Neu im Programm: FXFactory Plugins!

28. July 2021 11:02

 

weiterlesen... 


ZBrush 2021.6 ist verfügbar! Schon wieder ein neues, kostenloses Upgrade!

11. December 2020 08:50

 

weiterlesen... 


V-Ray 6 für Cinema 4D ist released!

10. December 2020 20:41

 

weiterlesen... 


iToo Forest Pack und Railclone für 3ds Max 2021 sind erschienen!

22. April 2020 17:54

 

weiterlesen... 


KeyShot 9.2 ist erschienen!

07. April 2020 12:16

 

weiterlesen... 


Phoenix FD 4.1 ist erschienen!

10. March 2020 14:57

 

weiterlesen... 


Preiserhöhung um 20% für alle V-Ray Produkte.

24. February 2020 17:29

 

weiterlesen... 


Neue Orca3D Version 2.0.12 ist jetzt verfügbar !

13. November 2019 09:39

 

weiterlesen... 


AXYZ design Family 3D People collection ist verfügbar !

11. November 2019 14:57

 

weiterlesen... 


Alle Dosch Design 3D Modelle sind jetzt auch im FBX Format verfügbar !

06. November 2019 16:27

 

weiterlesen... 


iToo Software hat ein neues kostenloses Plugin SplineOffset veröffentlicht

21. August 2019 10:16

 

weiterlesen... 


Sketchup Pro 2019 Maintenance Release 2 ist erschienen

23. July 2019 20:17

 

weiterlesen... 


V-Ray Next für 3ds Max Update 2 ist da!

05. June 2019 16:41

 

weiterlesen... 


RealFlow|Cinema 4D 3 ist erschienen!

03. June 2019 16:18

 

weiterlesen... 


RealFlow 10.5 ist erschienen!

03. June 2019 14:50

 

weiterlesen... 


V-Ray for Unreal Update 1 ist erschienen!

30. May 2019 20:21

 

weiterlesen... 


Maya 2019.1 ist erschienen!

30. May 2019 19:41

 

weiterlesen... 


Archmaterials vol. 2 jetzt bestellen und Geld sparen!

28. May 2019 19:10

 

weiterlesen... 


Archmodels vol. 216 ist erschienen!
Ladeneinrichtungen.

28. May 2019 19:10

 

weiterlesen... 


mes03_cover.jpgUV Mapping for Games with Mayan Escalante

UV layout is one of the most important skills of the game modeler. Unlike high poly modeling, game UVs are given limited texture space. It is important to use that space in the most efficient manner, while minimizing seams and distortion. How you project and arrange your UVs can greatly impact the look of the model and the time it takes to paint your textures. This lecture will cover the tools and techniques necessary to create efficient UV maps.

Over 2 1/2 hours of lecture.

Systemvoraussetzungen beachten

Topics Covered

  • UTE (UV Texture Editor)
  • UV Projection
  • Creating UV Shells
  • Mirroring UVs
  • Transferring UVs
  • Shell Arrangement
  • Using a Reference Map
  • Focusing Resolution

Chapters:

01: Separating the Model
02: Mapping the Head
03: Mapping the Upper Body
04: Mapping the Lower Body
05: Mapping Hands
06: Mapping Boots
07: Mapping Gear
08: Mirroring Geometry and UVs
09: Arranging Shells

Bestellung / Order: sales@3dpowerstore.de oder / or +49-21130205630

Bezahlung / Payment: PayPal, Überweisung / Wire transfer

zur Gnomon-Preisliste | zur Herstellerseite

Instructors Bio

Mayan is a graduate of the Art Center College of Design, where he studied illustration and entertainment design. He has worked as a freelance illustrator and is currently a character artist for Electronic Arts Los Angeles, where he has contributed concept art and 3D assets for numerous projects including several games in the popular Medal of Honor series. His work has also appeared in galleries and print. Mayan has taught at USC and is currently an instructor at the Gnomon School of Visual Effects.