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News

Zbrush 2021.7.1 ist erschienen!

15. September 2021 16:43

 

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Neu im Programm: FXFactory Plugins!

28. July 2021 11:02

 

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ZBrush 2021.6 ist verfügbar! Schon wieder ein neues, kostenloses Upgrade!

11. December 2020 08:50

 

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V-Ray 6 für Cinema 4D ist released!

10. December 2020 20:41

 

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iToo Forest Pack und Railclone für 3ds Max 2021 sind erschienen!

22. April 2020 17:54

 

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KeyShot 9.2 ist erschienen!

07. April 2020 12:16

 

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Phoenix FD 4.1 ist erschienen!

10. March 2020 14:57

 

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Preiserhöhung um 20% für alle V-Ray Produkte.

24. February 2020 17:29

 

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Neue Orca3D Version 2.0.12 ist jetzt verfügbar !

13. November 2019 09:39

 

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AXYZ design Family 3D People collection ist verfügbar !

11. November 2019 14:57

 

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Alle Dosch Design 3D Modelle sind jetzt auch im FBX Format verfügbar !

06. November 2019 16:27

 

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iToo Software hat ein neues kostenloses Plugin SplineOffset veröffentlicht

21. August 2019 10:16

 

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Sketchup Pro 2019 Maintenance Release 2 ist erschienen

23. July 2019 20:17

 

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V-Ray Next für 3ds Max Update 2 ist da!

05. June 2019 16:41

 

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RealFlow|Cinema 4D 3 ist erschienen!

03. June 2019 16:18

 

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RealFlow 10.5 ist erschienen!

03. June 2019 14:50

 

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V-Ray for Unreal Update 1 ist erschienen!

30. May 2019 20:21

 

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Maya 2019.1 ist erschienen!

30. May 2019 19:41

 

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Archmaterials vol. 2 jetzt bestellen und Geld sparen!

28. May 2019 19:10

 

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Archmodels vol. 216 ist erschienen!
Ladeneinrichtungen.

28. May 2019 19:10

 

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Introduction to ZBrush 3 - Tools and Workflow with Ryan Kingslien

Introduction to ZBrush 3 covers everything you need to know to get started working in ZBrush. ZBrush 3 is the industry standard application for digital sculpting and has been used in nearly every recent blockbuster film and video game that has visual effects. Ryan Kingslien was part of the development team responsible for creating ZBrush, and in this DVD he covers each essential feature in-depth and from a practical and accessible point of view. Ryan also provides a detailed understanding of how each ZBrush feature builds upon the others to allow artists to sculpt without limitations. This DVD is aimed at beginning learners and is designed to quickly get them up to speed with ZBrush 3.

436 Minutes of Lecture.

Topics Covered:

  • Sculpting
  • Brushes
  • Masks
  • ZSpheres
  • SubTools
  • Polygroups
  • PolyPainting
  • ZAppLink
  • Transpose
  • MatCap
  • Materials
  • Rendering
  • Lighting
  • Displacement Maps
  • Normal Maps
  • Topology
  • Turntables

Chapters Disc One:

  1. Get Sculpting in 5 Minutes
  2. Sculpting Funamentals
  3. Review
  4. Sculpting Details
  5. Review
  6. Masks
  7. Documents verse Tools
  8. Sculpting Workflow with Clay Brush
  9. Understanding Brushes
  10. Polygroups and SubTools
  11. Polygroups
  12. Transpose
  13. ZSpheres
  14. ZSphere Quadraped
  15. ZSphere Hands
  16. Posing Your Model
  17. Transpose Master
  18. MatCap Materials
  19. Material Basics
  20. Managing Materials
  21. Lighting
  22. Rendering
  23. PolyPainting Essentials
  24. PolyPainting Multiple Objects
  25. PolyPainting with Cavity
  26. ZAppLink Part 1
  27. ZappLink Part 2
  28. Exporting PolyPainting
  29. Using ZMapper Primer
  30. Displacement Maps Primer
  31. Turntables
  32. Topology Primer

Instructor Bio:

Ryan Kingslien studied traditional art at the Pennsylvania Academy of Fine Arts and digital art at the Gnomon School of Visual Effects. He was the Product Manager for ZBrush 3 at Pixologic where he worked with programmers and artists to fuse traditional and digital art. While at Pixologic, Ryan consulted with companies such as ILM, Sony Pictures Imageworks, Bungie Studios, Ubisoft and Electronic Arts to integrate digital sculpting into their production pipelines. Currently, Ryan is a resident artist at The Gnomon Workshop where he continues to sculpt, share his passion for digital art and teach.

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