Bestellung unter:

0211 30 20 56 14

oder:

sales@3dpowerstore.de


News

Zbrush 2021.7.1 ist erschienen!

15. September 2021 16:43

 

weiterlesen... 


Neu im Programm: FXFactory Plugins!

28. July 2021 11:02

 

weiterlesen... 


ZBrush 2021.6 ist verfügbar! Schon wieder ein neues, kostenloses Upgrade!

11. December 2020 08:50

 

weiterlesen... 


V-Ray 6 für Cinema 4D ist released!

10. December 2020 20:41

 

weiterlesen... 


iToo Forest Pack und Railclone für 3ds Max 2021 sind erschienen!

22. April 2020 17:54

 

weiterlesen... 


KeyShot 9.2 ist erschienen!

07. April 2020 12:16

 

weiterlesen... 


Phoenix FD 4.1 ist erschienen!

10. March 2020 14:57

 

weiterlesen... 


Preiserhöhung um 20% für alle V-Ray Produkte.

24. February 2020 17:29

 

weiterlesen... 


Neue Orca3D Version 2.0.12 ist jetzt verfügbar !

13. November 2019 09:39

 

weiterlesen... 


AXYZ design Family 3D People collection ist verfügbar !

11. November 2019 14:57

 

weiterlesen... 


Alle Dosch Design 3D Modelle sind jetzt auch im FBX Format verfügbar !

06. November 2019 16:27

 

weiterlesen... 


iToo Software hat ein neues kostenloses Plugin SplineOffset veröffentlicht

21. August 2019 10:16

 

weiterlesen... 


Sketchup Pro 2019 Maintenance Release 2 ist erschienen

23. July 2019 20:17

 

weiterlesen... 


V-Ray Next für 3ds Max Update 2 ist da!

05. June 2019 16:41

 

weiterlesen... 


RealFlow|Cinema 4D 3 ist erschienen!

03. June 2019 16:18

 

weiterlesen... 


RealFlow 10.5 ist erschienen!

03. June 2019 14:50

 

weiterlesen... 


V-Ray for Unreal Update 1 ist erschienen!

30. May 2019 20:21

 

weiterlesen... 


Maya 2019.1 ist erschienen!

30. May 2019 19:41

 

weiterlesen... 


Archmaterials vol. 2 jetzt bestellen und Geld sparen!

28. May 2019 19:10

 

weiterlesen... 


Archmodels vol. 216 ist erschienen!
Ladeneinrichtungen.

28. May 2019 19:10

 

weiterlesen... 


Character Texturing for Production with Ian Joyner

In this DVD, Ian textures and completes the game cinematic character he modeled in Character Modeling for Production. In this lecture, he shows different techniques to UV map objects of various complexities quickly and efficiently using 3ds Max's UV tools and DeepUV. Ian covers both hand-painted and image-based methods to create textures for the character. From there he uses various ZBrush plugins to both block-in and finalize textures and he uses BodyPaint to fix seams and to begin new textures. Ian demonstrates a variety of other techniques incorporated in the Max>ZBrush>BodyPaint pipeline and shows you how to enhance the hair created in his first DVD, and take it to a more finalized level. Finally, Ian shows how you can reuse your rigs from character to character using Biped, and how to use Adobe Photoshop® to add an extra level of professionalism to your final models before submitting them to a client. In this DVD Ian uses: Max, DeepUV, PolyBoost, ZBrush, ZappLink, Zmapper, BodyPaint and Photoshop®

Over 4 1/2 hours of Lecture

Systemvoraussetzungen beachten

Inhalt:

  • UV Layout with Max and DeepUV
  • Creating Textures with Photos
  • Texture Painting Using Photoshop, ZBrush(ZappLink) and BodyPaint
  • Fixing Seams
  • Using Textures as Guides to Enhance Modeling
  • HairFX Settings
  • Brazil Materials
  • Simple Rigging Using Biped

Kapitel:

01: UV Techniques
02: Roughing in Textures for Head
03: Making the Eye
04: BodyPaint and ZBrush's Zapplink
05: Fixing Seams with BodyPaint
06: Costume Texturing
07: Enhancing Hair
08: Re-rigging and Final Renders

Bestellung einfach telefonisch unter 0211-30205630 oder per Email an sales@3dpowerstore.de

zur Gnomon-Preisliste | zur Herstellerseite | zur Seite des Instructors