Bestellung unter:

0211 30 20 56 14

oder:

sales@3dpowerstore.de


News

Zbrush 2021.7.1 ist erschienen!

15. September 2021 16:43

 

weiterlesen... 


Neu im Programm: FXFactory Plugins!

28. July 2021 11:02

 

weiterlesen... 


ZBrush 2021.6 ist verfügbar! Schon wieder ein neues, kostenloses Upgrade!

11. December 2020 08:50

 

weiterlesen... 


V-Ray 6 für Cinema 4D ist released!

10. December 2020 20:41

 

weiterlesen... 


iToo Forest Pack und Railclone für 3ds Max 2021 sind erschienen!

22. April 2020 17:54

 

weiterlesen... 


KeyShot 9.2 ist erschienen!

07. April 2020 12:16

 

weiterlesen... 


Phoenix FD 4.1 ist erschienen!

10. March 2020 14:57

 

weiterlesen... 


Preiserhöhung um 20% für alle V-Ray Produkte.

24. February 2020 17:29

 

weiterlesen... 


Neue Orca3D Version 2.0.12 ist jetzt verfügbar !

13. November 2019 09:39

 

weiterlesen... 


AXYZ design Family 3D People collection ist verfügbar !

11. November 2019 14:57

 

weiterlesen... 


Alle Dosch Design 3D Modelle sind jetzt auch im FBX Format verfügbar !

06. November 2019 16:27

 

weiterlesen... 


iToo Software hat ein neues kostenloses Plugin SplineOffset veröffentlicht

21. August 2019 10:16

 

weiterlesen... 


Sketchup Pro 2019 Maintenance Release 2 ist erschienen

23. July 2019 20:17

 

weiterlesen... 


V-Ray Next für 3ds Max Update 2 ist da!

05. June 2019 16:41

 

weiterlesen... 


RealFlow|Cinema 4D 3 ist erschienen!

03. June 2019 16:18

 

weiterlesen... 


RealFlow 10.5 ist erschienen!

03. June 2019 14:50

 

weiterlesen... 


V-Ray for Unreal Update 1 ist erschienen!

30. May 2019 20:21

 

weiterlesen... 


Maya 2019.1 ist erschienen!

30. May 2019 19:41

 

weiterlesen... 


Archmaterials vol. 2 jetzt bestellen und Geld sparen!

28. May 2019 19:10

 

weiterlesen... 


Archmodels vol. 216 ist erschienen!
Ladeneinrichtungen.

28. May 2019 19:10

 

weiterlesen... 


Visual FX for GamesReal-Time Effects Using Unreal Engine 3 with Maxime Deleris

In this DVD, Maxime breaks down every visual effect, from texture to behavior and integration into an alpha stage game level, using the UDK Unreal Engine 3. He shows how to use Adobe Photoshop®, AfterEffects®, FumeFX and 3ds Max to create textures, and demonstrates essential methods for efficiency and optimization of visual effects to be used in a video game. Watch as Maxime deconstructs numerous realistic effects such as smoke, fire, explosions, muzzle flashes, bullet impacts, and more. Instructor for this title: Maxime Deleris

74 Minutes of Lecture

Topics Covered:

  • Creating smoke in Unreal
  • Adding fire
  • Explosions and debris
  • Constructing bullet impacts and muzzle flashes
  • Environment smoke
  • Haze, fog and candle flames
  • Practical effects

Chapters

  1. Presentation
  2. Smoke Part 1
  3. Smoke Part 2
  4. Smoke Part 3
  5. Fire and Smoke Part 1
  6. Fire and Smoke Part 2
  7. Explosions Part 1
  8. Explosions Part 2
  9. Explosions Part 3
  10. Bullets Impacts
  11. Muzzle Flashes
  12. Environment Smoke
  13. Environment Effects Part 1
  14. Environment Effects Part 2
  15. Environment Effects Part 3
  16. Practical Effects
  17. Conclusion

Instructor Bio:

Maxime Deleris knew he wanted to work in video games from the moment he started to play Choplifter on his parents' Apple IIC in 1984. He studied visual arts and graphic communication, and began working as a multimedia and video editing artist in advertising, but soon became overwhelmed by his desire to create video games. He applied and landed an Art Director position at Kalisto, a French game company where he worked for five years. After Kalisto closed in 2002, he was hired by Infogrames in Lyon and then moved on to Ubisoft as a Visual Effects Artist. In 2006, Maxime became Senior Effects Artist for Ubisoft in Montreal. Maxime's credits include:Splinter Cell 2, 3 and 4, Surf's up, Rainbow 6, Vegas 2, Naruto 2, and Splinter Cell 5: Conviction.



zur Gnomon-Preisliste | zur Herstellerseite

Bestellung oder weitere Fragen unter 0211 30205630 oder per Email an sales@3dpowerstore.de